like la pagina pentru a continua!

 

Bozgorii s-au suparat pe campania Coca Cola ! Limita prostiei “ungurilor” e clar cerul!

zonadestiricom

Intrebare pentru toti cititorii si cititoarele acestui blog minunat: Ati auzit voi, in viata voastra, sau v-ati imaginat vreodata ca cineva cu neuroni in cap (ca na … ma gandesc ca si ungurii au!) ar putea debita asa ceva ? Deci, cum asa ceva ? Cum sa iti sara mustaru (mai rau ca la Selgros) pentru ca nu apar si nume unguresti pe sticlele de Coca Cola … chestie care oricum mi se pare o cretinitate fara margini.

Deci limita prostiei si penibilului la BOZGORI atinge cerul !!! Defapt cred ca trece granita … (BOZGOR = om fara tzara !!!!!! Deci un ungur la care nu ii convine situatia din Romania, nu ii place cum e tratat, si are pretentii mai mari, inseamna ca e OM FARA TZARA, deci si prin urmare e BOZGOR !!!!!!!! Asta ca sa nu aud jegosi cretini si jegoase cretine sa imi spuna ca vorbesc urat !”)

Oricum, Igen Tessek, am inteles ca e o organizatie formata din cateva persoane.Sunt convins ca daca s-ar face un sondaj de opinie printre secui, marea lor majoritate habar nu au de aceasta initativa si probabil nici nu ii intereseaza prea tare de modul cum isi desfasoara Coca Cola promotiile.

„Coca-Cola ar face bine dacă ar ţine cont, în strategia lor de marketing, de zonele locuite de unguri”, se arată într-un post pe pagina de Facebook a ONG-ului „Igen tessek” (Da, poftiţi).

Organizaţia “Igen tessek” consideră că, dacă ar ţine cont de zonele locuite de unguri, Coca-Cola ar mări eficacitatea campaniei. Răspunsul Coca-Cola a venit prompt, compania spunând că a ales cele mai comune 150 de nume din România, conform Evidenţei populaţiei.

„În noua campanie Împarte o Coca-Cola, cele mai populare 150 de nume din România înlocuiesc logo-ul Coca-Cola. Selecţia a fost realizată cu ajutorul Ministerului Administraţiei şi Internelor şi al Direcţiei pentru Evidenţa Populaţiei, luând în calcul cele mai folosite nume la nivel naţional, atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, născuţi în perioada 1982-2000. De asemenea, consumatorii care nu îşi găsesc numele înmagazine vor putea să-şi personalizeze propriile doze în diferite locuri, la nivel naţional”, se arată în răspunsul Coca-Cola.




Got something to say? Go for it!