Tot internetul e plin de aceasta stire despre donatia OMV-Petrom de 10 milioane de euro pentru construirea primului spital specializat de oncologie pediatrica din Romania.
Din cele 10 milioane de euro, 5 milioane de euro vor fi utilizate pentru achizitia de echipamente medicale necesare pentru diagnosticarea si tratarea cancerului la copii: un aparat de radioterapie, un aparat CT (computer-tomograf) si echipamente pentru blocul operator, precum si pentru trainingul personalului medical si auxiliar al spitalului. Restul de 5 milioane de euro vor fi utilizate pentru lucrari de instalatii sanitare si electrice si amenajari interioare.
Spitalul va avea 6 etaje si o suprafata totala de 12.000 de metri patrati, cu un nou bloc operator, cu 7 sali de operatii, sectii de chirurgie, neurochirurgie, oncologie, hemato-oncologie si terapie intensiva. Asociatia Daruieste Viata si-a propus ca spitalul sa fie dat in folosinta in 2020. El va functiona ca spital public, in cadrul Spitalului Marie Curie, dar dupa proceduri medicale si de management specifice unitatilor similare din Occident.
E un gest absolut laudabil din partea OMV Petrom, insa as dori sa merg putin mai departe cu subiectul pentru ca antreprenorii romani sa inteleaga ideea de investitii pentru responsabilitate sociala.
Aceasta donatie este probabil cea mai mare donatie facuta in Romania. Este o suma de bani considerabila insa care, in timp va avea efecte pe toate planurile, atat pe plan social prin ajutorul oferit, cat si din punctul de vedere al marketingului pentru OMV Petrom care a castiat un foarte mare capital de imagine.
Anul trecut, in statiile OMV si Petrom din tara s-au strans peste 50.000 de euro prin donatiile de la clienti, Campania va continua si in urmatorii doi ani, astfel incat, orice client al statiilor OMV si Petrom sa poata contribui, in continuare la finalizarea spitalului.
Acest mare capital de imagine se va vedea in viitor atat in pastrarea si cresterea clientelei cat si in cresterea investitorilor la bursa in actiunile companiei cat si intr-o mai buna imagine pentru brand!
Toate astea adunate inseamna CASTIG! De toate felurile si pentru toata lumea!
Asadar, dragi antreprenori si companii mari de stat, private sau multinationale, faceti investitii de responsabilitate sociala si laudati-va cu ele! Este probabil cel mai bun marketing pe care il puteti face!
PS: Tocmai mi-am adus aminte ca trebuie sa fac plinul de motorina la masina! Stiu unde voi merge sa fac asta!
Tags: caritate, donatii, OMV Petrom, SNP, spital