Smarter_way_USA

Studiu: Corelația între sărăcie și orele petrecute la televizor

20/04/2019 | Diverse | 3,533 views

Un studiu realizat de General Social Surveys of NORAC de la Universitatea din Chicago a constatat că 34,1% dintre familiile americane care au făcut mai puțin de 9000 de dolari pe an medie au vizionat mai mult de cinci ore de televiziune pe zi. Din familiile care au realizat mai mult de 150.000 de dolari pe an, doar 1,1% au vizionat mai mult de cinci ore pe zi.

Evident, cineva care nu lucrează are mai mult timp să se uite la televizor, dar rezultatele arată o scădere treptată a vizionării televiziunii pe măsură ce veniturile cresc. Astfel, cei care muncesc facand 30.000 de dolari urmaresc mai mult de doua ori mai multa televiziune decat cele de 75.000 de dolari.

Income

Percent watching 5+ hours of television

Less than $9,999

34.1%

$10,000 to $19,999

29,3%

$20,000 to $29,999

22.5%

$30,000 to $39,999

22.7%

$40,000 to $49,999

12.3%

$50,000 to $59,999

9.6%

$60,000 to $74,999

12%

$75,000 to $89,999

9.3%

$90,000 to $109,999

6.7%

$110,000 to $129,999

6.3%

$130,000 to $149,999

3.6%

More than $150,000

1.1%

Studiul nu spune că vizionarea televiziunii provoacă sărăcie, dar iată câteva idei pe care trebuie să le luăm în considerare. Acestea se bazează mai degrabă pe bun simț și logică decât pe studiu empiric.

  • Vizionarea televiziunii este o alternativă la educație. Utilizatorii grei de televiziune rareori își petrec timpul pentru a-și îmbunătăți valoarea de angajat sau antreprenor (există excepții precum SHARK TANK unde puteți învăța câteva lecții minunate despre a deveni un antreprenor și a investi).
  • Televiziunea promovează deseori un stil de viață care nu favorizează prosperitatea. O căsnicie solidă, chiar mai mult decât educația, este esențială pentru copiii care scapă de sărăcie, iar televiziunea este renumită pentru promovarea tuturor, dar nu pentru căsătorie. Copilul care iubește MTV va primi lecții oribile care promovează promiscuitatea.
  • Persoanele cu cele mai mari venituri au o forță mai mare de reușită. Televizorul poate atenua astfel de mișcări, lăsând conținutul telespectatorilor să se distreze pentru perioade lungi de timp. Pentru a vă ridica de la un venit de 30.000 $ la unul de 60.000 $, trebuie să vă doriți mai mult. Televiziunea are mai multe șanse de a insufla o atitudine “permiteți-mi să-ți ofer” sau o “vina e a oricui altcineva” decât o atitudine “pot face mai bine”.

Există cu siguranță un loc pentru filme, televiziune și alte forme de divertisment. Oamenii foarte de succes se bucură de divertisment. Chiar și așa, pe baza profundelor diferențe statistice constatate în studiul Universității din Chicago, există în mod evident o nevoie de studii mai detaliate privind relația dintre mass-media și sărăcie.

Un veritabil “război al sărăciei” trebuie să ia în considerare impactul mass-media. Mass-media poate juca un rol profund în combaterea sărăciei sau în provocarea acesteia.

Tags: , , ,

Aici îți poți deschide un cont de tranzacționare

Capitalul tău este expus riscurilor.

Magazine recomandate pentru shopping online:


emag.ro FashionDays PC Garage CEL.ro
altex Aoro Carturesti logo QuickMobile