Smarter_way_USA

Genius Brands anunță achiziția strategică a ChizComm Ltd. și ChizComm Beacon Media

18/11/2020 | Bursa & Investitii | 887 views

Știu că a trecut ceva timp de când nu v-am mai scris despre investiția mea de suflet în Genius Brands (GNUS) însă astăzi a aparut o știre pe care nu am cum să nu v-o dezvălui și voua.

Genius Brands (GNUS), o companie globală de management de branduri care creează și licențiază conținut multimedia de divertisment pentru copii, a anuntat astazi achiziția strategică a ChizComm Ltd., o agenție de marketing și mass-media nord-americană, precum și ChizComm Beacon Media, cea mai bună divizie de cercetare, planificare și cumpărare de mass-media a acesteia.

Cu peste 100 de milioane de dolari cheltuiți anual pentru media agregată, ChizComm este cel mai mare cumpărător de materiale pentru copii din America de Nord.

Puteti investi in Genius Brands prin platformele:

ChizComm este cel mai mare cumpărător de materiale pentru copii atât pe platformele tradiționale, cât și pe cele digitale din America de Nord, precum și un lider în PR, mass-media și marketing în sectoarele pentru copii / mass-media de familie și sectoarele produselor de larg consum. Fondată de Harold și Jennifer Chizick în 2013, cu birouri în New Jersey, Los Angeles și Toronto, compania reprezintă mai mult de 30 de companii mari de jucării și unele dintre cele mai puternice și emblematice mărci din industria de copii și media și industria jucăriilor.

ChizComm Beacon Media a fost în mod constant clasat cel mai mare cumpărător de media din grupa de vârstă Copii 2-11, reprezentând peste 32% din totalul punctelor brute de evaluare (GRP). ChizComm Beacon Media a câștigat o cotă de piață de la un an până în prezent și reprezintă acum 34% din totalul GRP-urilor din grupul demografic Kids 2-11.

Citeste ce am mai scris despre Genius Brands:

Puterea de cumpărare a companiei și relațiile media extinse între rețele, inclusiv Viacom, Warner Media, Disney, YouTube și alte platforme digitale, oferă clienților un avantaj competitiv de neegalat și acces la publicul de toate vârstele.

„Strategia noastră a fost de a accelera creșterea mărcilor Genius prin achiziții inteligente și atractive. ChizComm atinge acest obiectiv și mai mult, generând venituri și generând sinergii imediate și oportunități strategice pentru a spori afacerile principale ale Genius. Reputația, integritatea și pasiunea de neegalat a ChizComm pentru industrie sunt complet aliniate cu ceea ce susținem și noi. Echipa lor a construit foarte inteligent un motor de marketing incredibil, cu cea mai bună capacitate de a conecta mărci și consumatori pe o piață extrem de competitivă și vedem acest lucru ca o completare puternică a creșterii noastre la Genius Brands, inclusiv Kartoon Channel!”, a declarat președintele și CEO-ul Genius Brands, Andy Heyward.

Cunoscut pentru creștere, experiență și expertiză extinsă în industria jucăriilor, divertismentului pentru copii, jocuri și industrii conexe, abordarea integrată de marketing integrată a ChizComm și înțelegerea profundă a copiilor, tinerilor, mileniilor și părinților ajută brandurile să se conecteze cu publicul pentru a stimula creșterea și a face zgomot folosind PR, rețele de socializare, marketing pentru influențatori și strategii cu plată.

Adăugarea expertizei în marketing și cumpărare media poziționează compania pentru a crea sinergii și pentru a alimenta noi oportunități cu clienții de difuzare și companiile de jucării, pentru oferte inovatoare, acoperire și implicare într-un peisaj în evoluție rapidă, precum și alimentarea creșterii Kartoon Channel.

Ca parte a tranzacției, ChizComm Ltd și ChizComm Beacon Media vor continua să funcționeze ca divizii independente ale Genius Brands, sub conducerea lui Harold Chizick în calitate de CEO, Jennifer Chizick în calitate de COO, Donna MacNeil în calitate de președinte și Kathleen Campisano în calitate de ChizComm Global CMO și GM al ChizComm Beacon Media.

„Suntem pur și simplu încântați să găsim un partener în Genius Brands care să împărtășească energia, entuziasmul și pasiunea noastră pentru afaceri de divertisment, mass-media, licențiere și produse de larg consum. Mulți dintre clienții noștri se extind în oportunități de dezvoltare de conținut și licențiere, astfel încât acest parteneriat extinde capacitățile noastre pentru a satisface nevoile în continuă dezvoltare ale clienților noștri. Această tranzacție ne oferă, de asemenea, un partener financiar solid și resurse suplimentare pentru a accelera și mai mult creșterea noastră.”, a declarat Harold Chizick , CEO și co-fondator ChizComm.

Genius Brands (GNUS) este o companie mondială de top pentru copii, care dezvoltă, produce, comercializează și acordă licențe proprietăților de divertisment pentru copii și produse de larg consum pentru mass-media și distribuție cu amănuntul.

Portofoliul „conținut cu un scop” premiat al companiei include viitoarea grădiniță Superhero a lui Stan Lee , cu Arnold Schwarzenegger în rol principal și în parteneriat cu Alibaba; Rainbow Rangers pentru Nick Jr .; Llama Llama, cu Jennifer Garner, pentru Netflix; marca premiată pentru bebeluși Baby Genius ; comedie de aventuri seria STEM Laboratorul secret al lui Thomas Edison ; și serialul antreprenorial Warren Buffett’s Secret Millionaires Club,și recent anunțatul SHAQ’S GARAGE produs în asociere cu Shaquille O’Neal și Authentic Brands Group.

Puteti investi in Genius Brands prin platformele:

Prin acorduri de licențiere cu parteneri de frunte, personaje din IP Genius Brands apar, de asemenea, pe o gamă largă de produse de larg consum pentru piața de vânzare cu amănuntul din întreaga lume. Noul canal Kartoon al companiei! este disponibil în peste 100 de milioane de gospodării de televiziune din SUA printr-o gamă largă de platforme de distribuție, inclusiv Comcast, Cox, DISH, Amazon Prime, Sling TV, Apple iOs, Apple TV, Roku, Amazon Fire și multe altele.

ChizComm este o agenție de marketing și comunicații cu servicii complete, specializată în planificarea strategică și executarea relațiilor publice, marketing digital, social media și servicii creative. Prin divizia ChizComm Beacon Media, ChizComm oferă servicii de cercetare, planificare și cumpărare media. Compania este cel mai mare cumpărător de materiale pentru copii de pe platformele tradiționale și emergente (inclusiv TV, OTT, VOD, OLV, Social și Digital Media). Concentrat pe cultivarea conexiunilor de lungă durată și de impact între consumatori și mărci într-o gamă variată de industrii, inclusiv produse de consum, divertisment, jocuri, stil de viață și tehnologie. Expertiza integrată a ChizComm aduce vocea mărcilor în prim plan și le face parte dintr-o conversație influentă cu consumatorii.

Nu uitati sa aveti un portofoliu diversificat pentru a fi protejat in caz de situatii mai putin placute in cazul unora dintre ele!


Disclaimer: Nu sunt un analist financiar, consultant si nici broker. Iti voi oferii ajutorul prin prisma experientei personale pe portofoliul propriu de investitor si nu de povestitor. Ceea ce vei decide sa faci in urma discutiei cu mine, este strict responsabilitatea ta. In momentul in care vei lua decizia sa investesti, iti voi recomanda si o lista de brokeri autorizati cu care vei putea discuta si incepe deschiderea contului de tranzactionare.

Tags: , , ,

Aici îți poți deschide un cont de tranzacționare

Capitalul tău este expus riscurilor.

Magazine recomandate pentru shopping online:


emag.ro FashionDays PC Garage CEL.ro
altex Aoro Carturesti logo QuickMobile