Producătorul de șosete Larom, cu sediul în Reghin, și-a îmbunătățit digitalizarea grație unui program inițiat de BERD. Fondată de Albin Maior în 1992, compania s-a lovit anul acesta cu scăderi mari ale vânzărilor din cauza crizei de coronavirus, astfel că digitalizarea a reprezentat o portiță de redresare.
La începutul acestui an, BERD a selectat 13 companii românești, printre care și Larom, care au beneficiat de servicii de digitalizare complete, inclusiv un nou magazin online de ciorapi si sosete, integrare logistică și o strategie de marketing online pentru 12 luni. Acestea s-au înscris în inițiativa #VindemOnline a băncii, iar costurile au fost acoperite integral de BERD, cu sprijinul European Investment Advisory Hub.
Citeste si: Printr-un proiect finanțat de BERD producătorul român de ciorapi și șoșete LAROM și-a lansat magazinul online pentru creșterea vânzărilor!
O parte dintre celelalte companii sunt din domeniul industriei ușoare. Berende produce încălțăminte de stradă, dar are și o linie de saboți medicali din piele naturală. Distinto este un butic poziționat pe segmentul premium și de lux, cu magazin fizic în zona Dorobanți, iar Stefi Tex este producător local de vestimentație, care a pornit și o linie de echipamente de protecție pentru personalul medical.
Restul firmelor care au beneficiat de sprijin sunt Led Light District (soluții de iluminat), Wood Mood (decorațiuni și mobilier), Ritmo (relaxare spa), Wine Up și Bar Mag (vinuri).
Acesta nu este primul proiect prin care care BERD sprijină digitalizarea afacerilor mici din România. În trecut au mai beneficiat de suport companii din domeniul e-commerce, software, automatică, robotică și altele.
Tags: Bar Mag, BERD, Berende, ciorapi, digitalizare, Distino, EIAH, European Investment Advisory Hub, Larom.ro, Led Light District, Reghin, Ritmo, sosete, Stefi Tex, Wine Up