Unii afiliati prefera promovarea unor produse prin articole pe blogurile personale. Insa nu tot timpul ai despre ce sa scrii. Iti prezentam cateva idei pentru a scrie articole de promovare.
- Principala ta sursa de idei trebuie sa fie cuvintele si frazele cheie pe care le gasesti atunci cand faci cercetarea de piata cu ajutorul generatoarelor de cuvinte cheie. Cand scrii articole optimizate pentru fraze cheie, te ajuta sa ajungi la vizitatorii care cauta solutii la anumite probleme cu care se confrunta si ei sunt cei mai predispusi sa se inscrie in newsletterul tau si sa cumpere de la tine
- Principala ta sursa de idei trebuie sa fie cuvintele si frazele cheie pe care le gasesti atunci cand faci cercetarea de piata cu ajutorul generatoarelor de cuvinte cheie. Cand scrii articole optimizate pentru fraze cheie, te ajuta sa ajungi la vizitatorii care cauta solutii la anumite probleme cu care se confrunta si ei sunt cei mai predispusi sa se inscrie in newsletterul tau si sa cumpere de la tine
- Urmareste stirile legate de nisa ta sau care intereseaza pe potentialii tai clienti. Foloseste Google Alerts ca sa urmaresti subiecte precise., rasfoieste reviste sau uita-te la TV, cauta filmulete noi pe YouTube
- Sectiunea de comentarii e o sursa foarte buna de idei, mai ales cand oamenii iti pun intrebari sau intra mai adanc in subiect. Asta iti da oportunitatea sa scrii o “Parte a doua” si apoi sa oferi linkul catre noul articol ca raspuns la intrebarea originala
- Urmareste ce face comerciantul tau ca sa vezi daca nu cumva apar oferte, reduceri, cupoane sau produse noi si scrie despre ele
- Cauta pe Twitter cu http://www.twitter.com folosind cuvintele tale cheie obisnuite si rasfoieste conversatiile. Afla ce discuta oamenii. Cand incepi sa intri pe aceeasi felie cu ceea ce simte piata despre un anumit subiect, poti sa scrii intr-un stil care este mult mai probabil sa fie citit si sharuit
Tags: bloguri, idei, piatadigitala.ro, promovare