Smarter_way_USA

#earnings: SalesForce & Autodesk! De investit am investit, acum să vă spun și vouă DE CE!

25/08/2020 | #earningsreport | 423 views

Diseara avem raportarile financiare ale unor companii pe care la fiecare sezon de raportari le astept cu bratele deschise si banii pregatiti pentru a investi in ele.

Va fac mai jos o scurta prezentare a acestor doua companii pentru a intelege potentialul lor de dezvoltare si generare profit.

SalesForce (CRM)

Salesforce este o soluție de management al relațiilor cu clienții (CRM) care reunește companiile și clienții. Este o platformă CRM integrată care oferă tuturor departamentelor din organizație – inclusiv marketing, vânzări, comerț și servicii – o singură viziune comună a fiecărui client.

Înainte de Salesforce, soluțiile de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) erau găzduite pe serverul propriu al companiei. Costul și timpul necesar companiilor pentru a avea propriile soluții CRM a fost foarte mare și ar fi nevoie de luni sau chiar ani pentru a-l configura. Chiar și după instalare, au fost extrem de greu de folosit.

Construirea unui software CRM accesibil și livrarea completă a acestuia online ca serviciu a fost ideea principală din spatele Salesforce. Pornită ca o companie software ca un serviciu (SaaS), Salesforce a devenit a cincea cea mai mare companie de software din lume.

Care sunt produsele oferite de Salesforce

  • Salesforce Sales Cloud – Cloudul de vânzări este o platformă CRM care vă permite să gestionați fațetele de vânzări, marketing și asistență pentru clienți. Dacă compania dvs. este angajată în business-to-business (B2B) și business-to-client (B2C), atunci cloud vânzări este serviciul de care are nevoie echipa de vânzări.
  • Salesforce Marketing Cloud – Cloud -ul de marketing vă oferă una dintre cele mai puternice platforme de marketing digital din lume. Comercianții din organizația dvs. o pot utiliza pentru a gestiona călătoria cu clienții, e-mailul, mobilul, social media, personalizarea web, crearea conținutului, gestionarea conținutului și analiza datelor.
  • Salesforce Service Cloud – Cloud  Service este o platformă de servicii pentru echipa de asistență pentru clienți și echipa de asistență. Oferă funcții precum urmărirea cazurilor și plug-inul de rețea socială pentru conversație și analiză. Acest lucru nu numai că ajută agenții dvs. să rezolve mai rapid problemele clienților, dar oferă și clienților dvs. acces la răspunsuri. Folosind aceste răspunsuri clienții dvs. pot rezolva problemele pe cont propriu.
  • Salesforce Community Cloud –  Dacă aveți nevoie de o platformă socială pentru organizația dvs. pentru a vă conecta și a facilita comunicarea între angajații, partenerii și clienții dvs., atunci Salesforce Community Cloud este serviciul de care aveți nevoie. Puteți utiliza această platformă pentru a schimba date și imagini în timp real.
  • Salesforce Commerce Cloud  – Cloud -ul de comerț permite organizației dvs. să ofere servicii și experiență perfectă pentru clienți, indiferent de locația clientului dvs. (online sau în magazin). De asemenea, prevede integrarea datelor clienților, astfel încât consumatorii dvs. să poată avea o experiență mai bună. Dacă obiectivul tău este de a oferi clientului o experiență pozitivă și atractivă pentru clienți, Commerce Cloud este serviciul de care ai nevoie.
  • Salesforce Analytics Cloud – Cloud  Analytics oferă o platformă de informații de afaceri pentru organizația dvs. să lucreze cu fișiere mari de date, să creeze grafice, diagrame și alte reprezentări picturale ale datelor. Este optimizat pentru accesul mobil și vizualizarea datelor și poate fi integrat cu alte cloud-uri Salesforce.
  • Salesforce App Cloud –  Pentru a dezvolta aplicații personalizate care vor rula pe platforma Salesforce, puteți utiliza Cloudul de aplicații Salesforce. Acesta vă oferă o colecție de instrumente de dezvoltare pe care le puteți utiliza pentru a crea aplicații personalizate.
  • Salesforce IoT Cloud –  Când organizația dvs. trebuie să stocheze și să proceseze datele IoT (Internet of Things), puteți utiliza serviciul de cloud Salesforce IoT. Platforma este construită pentru a prelua volume masive de date generate de dispozitive, senzori, site-uri web, aplicații, clienți și parteneri. La primirea acestor date, platforma inițiază acțiuni pentru a vă oferi răspunsuri în timp real.
  • Salesforce Health Cloud –  Dacă sunteți o organizație IT de sănătate și aveți nevoie de un sistem CRM care să includă relația medic-pacient și gestionarea înregistrărilor, atunci Health Cloud este ceea ce aveți nevoie. Prin profilul pacientului, puteți susține o relație unu la unu prin integrarea informațiilor din mai multe surse de date.

Puteti investi in SalesForce prin aceasta platforma http://bit.ly/actiuni-salesforce si prin aceasta https://bit.ly/3f4dJRp

Autodesk (ADSK)

Autodesk este un furnizor de software de design asistat de computer (CAD). Produsele sale au fost folosite de ingineri, designeri, arhitecți, profesii în construcții și animatori de zeci de ani pentru a-i ajuta să creeze orice pot visa.

Veniturile Autodesk obișnuiesc să crească și să se scadă odată cu evoluția economică, ceea ce a făcut ca rezultatele sale să fie imprevizibile. Pe termen lung, Autodesk are o oportunitate imensă de a crește doar de la baza sa actuală de utilizatori.

Aproximativ 18 milioane de oameni folosesc în prezent produsele Autodesk, dar doar aproximativ 5 milioane dintre aceștia plătesc abonament la platforma SaaS – restul utilizează în continuare versiuni vechi ale produselor companiei.

Este doar o chestiune de timp înainte ca acești utilizatori să devină abonați plătitori. Acest lucru oferă Autodesk niveluri ridicate de venituri și potențial profit la care multe companii nu pot decât să viseze.

Care sunt serviciile și produsele oferite de Autodesk

Puteti investi in Autodesk prin aceasta platforma http://bit.ly/actiuni-autodesk si prin aceasta https://bit.ly/3f4dJRp

Care dintre ele vor performa cel mai bine si care vor performa mai putin bine ? Vom vedea, INSA, pentru a ne si bucura de profiturile lor, ceea ce trebuie sa facem e sa investim in actiunile acestor companii, fie pe LONG, fie pe SHORT.

Nu uitati sa aveti un portofoliu diversificat pentru a fi protejat in caz de situatii mai putin placute in cazul unora dintre ele!


Vrei sa te ajut sa gasesti raspunsul la intrebarile tale referitoare la investitiile la bursa ? Contacteaza-ma printr-un mesaj privat pe facebook, scrie-mi un email la adresa mentor@paulmaior.ro, sau completeaza formularul de aici: https://bit.ly/2PvDpKZ

Tags: , , , ,

Aici îți poți deschide un cont de tranzactionare la bursa

80.6% din conturile CFD de retail pierd bani

Magazine recomandate pentru shopping online:


emag.ro FashionDays PC Garage CEL.ro
altex Aoro Carturesti logo QuickMobile